Tags

, ,

Ce poti face cand esti racit si ai de stat patru zile in casa?

Experimentul de mai jos a durat 96 de ore, in care m-am invartit in trei camere, am intalnit sase persoane, am vorbit la telefon cu peste douazeci, pe facebook am interactionat cu vreo zece, iar pe twitter doar cu vreo sase. Rezultatul? Doua retete: varianta boema si varianta traditionala!

Reteta boema

Si daca retea de mai sus nu merge, am primit si varianta traditionala.

Reteta traditionala

Ingrediente: chimen, tuica si miere.

Mod de preparare:

O lingura de chimen la o cana de apa. Lasi pana incepe sa fiarba, apoi inca doua minute. Opresti si strecori. Intre timp, cand incepe sa fiarba ceaiul de chimen, pui tuica la fiert – 40 ml tuica la o cana de apa.  O urmaresti cu atentie iar cand incepe sa faca “creturi” pe suprafata, o opresti, ca altfel se aprinde. Amesteci ceaiul strecurat de chimen cu tuica si cu o lingurita de miere.

Iar apoi… somn.

Daca respecti pasii, duminica o sa fii bine. E duminica, nu?