Tags

, , ,

Ne-am intalnit la sfarsitul clasei a 9-a. Tin minte ca parintii mei tocmai imi cumparasera primul telefon, un Nokia 1300, modelul acela caramida rezistent la practic orice. De cand ne-am vazut eram de nedespartit. Venea, ma lua de la scoala, ne tineam de mana si mergeam in cafeneaua literara, sa bem ceai, desigur. Telefonul, dupa mine. Prima mea relatie intra in planul tarifar al abonamentului, 300 de mesaje pe luna, 60 de minute – petrecute pe drumul spre casa, 10 minute nationale, in fata blocului, sub privirile vecinilor, cost suplimentar 0.

Credits: Romina

Dar dupa o vreme, toata lumea in jurul meu avea telefon cu clapeta. Si eu tot cu primul telefon si primul prieten. Stiam deja toate melodiile din ringtone. Asa ca ne-am despartit cu un pic de drama adolescentina cu tot: mesaje lacrimogene, telefoane trantite in nas, etc. De ziua mea am primit un nou telefon, cu clapeta. M-am chinuit un weekend intreg sa-mi trec numerele dintr-unul in altul.

Nu mai stiu ce marca era cel de-al doilea telefon, dar in aceeasi perioada am cunoscut un tip cu trei ani mai mare ca mine, dintr-o alta gasca. Fericire. Ora de venire acasa devenise 1:00 dimineata. Petreceri, cluburi, distractie. Pana cand, intr-o zi descopar ca noul meu prieten are o noua prietena. Asa, din senin. Nu avusesem timp sa ne cunoastem foarte bine, insa am izbucnit intr-un plans ca si cum ar fi fost sfarsitul lumii, cand, la finalul zilei mi s-a furat si telefonul. Noul meu telefon.

Caramida inapoi. Am intrat in perioada “buni prieteni”. In cele din urma Nokia 1300 era chiar foarte practic: il puteai scapa de la etaj, il puteai uita pe masa, nu ti-l fura nimeni. Iar daca aveai nevoie puteai sa dai un telefon sau sa scrii un mesaj – functii de baza. Primul meu prieten devenise cel mai bun prieten.

La finalul liceului am primit un Motorola cu clapeta. Am uitat complet de primul telefon. Si el a mers pe drumul lui –undeva intr-un raft, iar primul prieten, undeva intr-o facultate. Dupa trei ani ne-am reintalnit. Motorola era facut bucati. Eu terminasem studiile si nu stiam incotro sa ma indrept. Ne-am bucurat sa ne revedem si am petrecut o luna impreuna pana cand eu am hotarat sa ma mut in alt oras. Mi-am luat si un smartphone.

Momentan locuiesc in  Bucuresti si sunt fericita posesoare a doua telefoane mobile. Mi-am amintit de primul meu telefon citind despre treasure hunt-ul organizat de cei de la EuroGsm care au ca premiu Samsung Galaxy Note si isi propun sa gaseasca toate telefoanele care au facut istorie. Aici puteti accesa aplicatia pentru gasit telefoane memorabile. Happy hunting!