Tags

, , , ,

Familia mea este foarte mare. Cand trebuia sa desenez arborele geneologic o coala A4 nu-mi era niciodata de ajuns – aveam nevoie mai degraba de un spider, in genul celor folosite la conferinte.

E frumos sa ai o familie mare, mai ales cand esti cel mai mic. Imi petreceam verile la munte sau la tara cu unchii si matusile, iar verisorii ma luau cu ei la mare. Pentru ca imi erau atat de dragi dar raspanditi peste tot prin tara, intr-o vara, mi-am rugat unchiul sa-mi faca o casa in care sa putem locui cu totii (in momentul acela construia o casa pentru catel).

Artistul John Clang exploreaza aceeasi idee in proiectul “Being Together“. Portrete de familie la distanta, fara a folosi photoshop. Mi se pare fascinant cum aceste familii sunt impreuna intr-un anumit spatiu, dar intr-un alt sens, nu sunt.