Tags

, , , ,

29 iulie 2008 Web designer-ul Patrick Moberg intalneste o fata in metro in Brooklyn si (hey, he was a talented designer!) ii construieste o pagina web pe care lumea o share-uieste pana fata il suna. S-au scris articole, au aparut la televizor, iar dupa doua luni s-au despartit.

Vedeti si continuarea – varianta grafica!

9 iunie 2012 Andreea Tomescu posteaza pe facebook ca a intalnit un tip cu ochi verzi la concertul Linkin Park si vroia sa-l reintalneasca dar nu-i stia numele. 3171 share-uri si 1642 linke-uri mai tarziu si un articol online in Jurnalul National, fata il gaseste pe tipul cu ochi verzi. Finalul este incert.

“Rog tip dragut, cu ochii verzi, care a fost miercuri, 6.06.2012, la concertul Linkin Park, in Golden Ring, cu gasca (trei baieti si-o fata), sa ma contacteze pentru sucul pe care a vrut sa mi-l ofere la concert. Mentionez ca in perioada respectiva nu eram in firea mea si am ratat ocazia, de care acum imi pare rau. Avand in vedere ca nu exista alta metoda de a-l gasi, intrucat nu-i stiu nici numele (si tipul chiar mi-a placut!!!) va rog sa distribuiti acest anunt pana cand il voi gasi. Va multumesc foarte mult pentru sprijin si urati-mi succes!”

6 iunie 2012 Directorul Tarun Mansukhani(84,552 followers) a trimis un tweet ajutand un prieten. Acum mesajul este raspandit pe Facebook avand o pagina dedicata care, ironic, are posterul filmului pe post de cover. Fata(daca intr-adevar exista) nu a fost gasita via DCCAN Chronicle.

My friend met a very pretty girl whilst watching Snowhite and the Huntsman except forgot to get her name!! So if ur reading this girl or know the girl who was sitting in seat Q12 of screen 4 at PVR Juhu on 2nd June…. Then pls message me!! He can’t stop thinking of you!!

Dupa ce am citit cele trei cazuri mi se parea irelevant daca au avut un “happy ending”. E interesant in schimb potentialul de viralitate si acoperirea media primita –  mai ales daca filmul tocmai se lansase (in ultimul caz).