Tags

, ,

Iata o selectie dintre cele mai deosebite raspunsuri primite pe Facebook la intrebarea “Ne cunoastem?”. Dar, in cele din urma, cuvantul “friend” din “friend request” are atatea intelesuri.

  • Adevarul este ca nu ne cunoastem, doar avem “prieteni comuni”. Scriu intre ghilimele pentru ca nu-i cunosc nici pe ei altfel decat online. Din acest motiv si pentru ca imi place sa am in preajma oameni care au ceva de spus in domeniile care ma pasioneaza, v-am trimis cererea de prietenie.
  • Ahh, nu stiam ca e o necesitate sa ma cunosti : )) initial voiam sa te stalkui anonim, dar se pare ca profilul tau are probleme cu asta, apoi am vazut ca avem puzderie* de prieteni comuni, si m-am gandit (in cel mai non-psihopatic si inocent mod) ca e o oportunitate buna sa ne imprietenim : ))
  • Am avut indrazneala sa-ti dau add dupa ce ti-am vazut fotografiile in proiectul domnului Badoiu, care mi-au placut. Imi cer scuze daca am deranjat [: )]
  • Buna ! Nu ma cunosti, cel putin nu personal… dar sunt colegul tau de 335…ce ciudat suna : )) Am zis, ca macar sa facem cunostinta… ca sa ne si salutam daca ne mai intalnim ! In plus mai ai si biroul langa colegele mele…
  • Salut. Nu ne cunoastem. Mi-am revazut pozele de la vizualizarea filmului Sputnik, in carturesti si imi placea coafura ta. Vroiam sa o vad mai in detaliu. O seara faina.
  • Nu ne cunoastem. Eu nu adaug in lista mea doar oameni pe care ii cunosc, ci si oameni care cred ca ar putea avea ceva de spus.
  • Nu cred ca ne cunoastem personal, insa mi-a povestit la un moment dat sora mea despre tine si intrucat caut sa adaug in lista mea de prieteni virtuali de pe fb, persoane de la care pot invata/afla mai multe, ti-am dat invite.
  • Honestly i have no idea. Nu cred ca ne-am vazut in real life.
  • Nu cred ca ne cunoastem personal. Voiam doar sa te adaug in lista.

Iar la final, un mic experiment. Am construit un profil fals pe Facebook, i-am dat un nume comun, l-am afiliat unei retele si am trimis friend requesturi la intamplare. Din o suta de persoane care au acceptat, una singura a intrebat de unde ma cunoaste. Una.

Ow, do comment on this!